Skip to content
1. Toiminnoiltaan rikas kontaktirekisteri
- selkeä ja tehokas käyttöliittymä
- kattavat perusominaisuudet
- monipuoliset tietokentät, asiakaskohtaiset lisäkentät
- monipuoliset hakutavat
- ei rajoituksia kontaktien määrälle
- käyttöoikeuksien hallinta käyttäjätunnuksien ja käyttäjäryhmien avulla
- ryhmät, aliryhmät, ryhmiin liittyvät automaatiot
- valmis integrointi uutiskirje- ja kyselytoiminnalllisuuksiin
- tietojen tuonnit ja viennit ks. 6
- monia ainutlaatuisia ominaisuuksia, kuten:
- henkilön merkitseminen väliaikaiseen tilaan (virkavapaa tms.)
- pariskuntien merkitseminen
- kontaktien vertailunäkymä
- mahdollisuus henkilötietojen vaihtoehtoiseen kirjoitustapaan (esim. kyrillisin kirjaimin)
- muistutukset tärkeiden kontaktien lähestyvistä tasavuosisyntymäpäivistä (50v, 60v jne.)
- henkilön merkitseminen kuolleeksi
2. Hyvät menetelmät GDPR:n hallintaan
- henkilötietojen keskittäminen yhteen järjestelmään helpottaa vastuiden hallitsemista organisaation sisällä
- Gruppon käyttöliittymässä henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteisiin (GDPR) vaikuttavat tiedot on koottu selkeästi yhteen näkymään
- lokin avulla voidaan selvittää kuka käyttäjistä on muokannut, vienyt tai silmäillyt henkilötietoja
- valmiit toiminnot tilannetta varten, jossa henkilö haluaa käyttää oikeuttaan tulla unohdetuksi tai oikeuttaan tarkistaa henkilötietonsa
- asiakassopimuksen yhtydessä allekirjoitetaan “Sopimus henkilötietojen käsittelystä”, joka määrittelee GDPR:n mukaisesti rekisterinpitäjän ja henkilötietojen käsittelijän oikeudet ja velvollisuudet
3. Turvallinen toimintaympäristö
- palvelun toimivuusaika on yli 99.96%
- tiedot on tallennettu Suomessa sijaitseville, Helsingin kaupungin tytäryhtiön ylläpitämille palvelimille
- palvelu sisältää monikertaiset varakopiot
- selkeä käyttöliittymä ehkäisee käyttäjien tekemiä virheitä
- käyttäjille voidaan asettaa eriasteisia käyttöoikeuksia
- lokin avulla nähdään tehdyt muutokset, tietojen viennit ja tietojen katselukerrat
4. Laadukas joukkosähköpostitus
- Gruppon joukkosähköpostiviestien välittämisestä vastaa iso ja turvallinen toimija Campaign Monitor
- Campaign Monitor takaa viestien välitettävyyden pysymisen jatkuvasti korkealla tasolla
- vapaasti muokattavat viestipohjat mahdollistavat visuaalisesti korkeatasoiset, yksilölliset ja mobiililaitteille mukautuvat viestit
- helppokäyttöiset liittymislomakkeet websivuille ja integroinnit sosiaalisen median palveluihin
- viestikohtaisten lähetysraporttien avulla voidaan seurata avanneita, klikanneita ja peruneita
- kontaktit, joiden sähköpostiosoitteesta on vastaanotettu peruminen tai palautuminen nousevat esille varoitussymbolien avulla
5. Monikäyttöinen kyselytyökalu
- Gruppon mukana asiakkaan käyttöön tulee avoimen lähdekoodin kyselytyökalu LimeSurvey
- LimeSurvey on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen
- ei rajoituksia kyselyiden, kysymysten tai vastausten määrälle
- kyselylomakkeilla voidaan toteuttaa mm. asiakaskyselyt, ilmoittautumiset, hakemukset ja tiedonkeruukampanjat
- asiakkaan oma visuaalinen ilme (asetettavissa myös kyselykohtaisesti)
- kyselyiden sisältämät henkilötiedot muuttuvat haluttaessa automaattisesti Gruppo-kontakteiksi ja ovat siten heti käytettävissä monipuolisesti viestinnässä
- hakemuksien käsittelyä varten Gruppo sisältää erityisen käyttöliittymän ja käyttäjäoikeustason, jolla ulkopuolinen asiantuntija pääsee näkemään ja arvioimaan vain hänelle määritellyt hakemukset
6. Tietojen tuonnit ja viennit
- kontaktietoja voidaan tuoda Gruppoon monin eri tavoin:
- käsin syöttämällä
- Excel-tiedostoista
- LimeSurvey-kyselyistä
- uutiskirjeiden tilauslomakkeilta
- pankin maksutapahtumatiedostoista
- asiakkaille luoduilta erikoislomakkeilta
- rajapintojen kautta muista järjestelmistä
- kontaktietoja voidaan viedä Grupposta monissa eri muodoissa:
- tarratulosteina
- sähköpostilistoina
- Excel-tiedostoina
- pdf-listoina
- nimikortteina
- QR-koodien avulla mobiililaitteeseen
- rajapinnan avulla ulkopuoliseen järjestelmään
7. Laskutus ja joukkolaskutus
- Gruppo mahdollistaa sekä yksittäislaskujen, että joukkolaskujen luomisen ja lähettämisen
- joukkolaskut soveltuvat esim. jäsen- ja osallistumismaksulaskuihin
- joukkolaskujen lähetys sähköpostilaskuina
- yksittäislaskujen lähetys sähköisinä
- suoritusten automaattinen kirjaaminen pankin tapahtumatiedostosta
8. Puhelin- ja sähköpostituki
- palveluun sisältyy puhelimitse annettava tuki
- kontaktienhallintaan liittyvien kysymysten lisäksi neuvomme kyselyiden toteuttamiseen ja sähköpostiviestien massalähetyksiin liittyvissä kysymyksissä
- vuosien yhteistyö viestinnän ammattilaisten kanssa on kerryttänyt meille runsaasti tietoa ja kokemusta alan parhaista käytännöistä – tätä tietoa mielellämme jaamme asiakkaillemme