1. Toiminnoiltaan rikas kontaktirekisteri

  • selkeä ja tehokas käyttöliittymä
  • kattavat perusominaisuudet
  • monipuoliset tietokentät, asiakaskohtaiset lisäkentät
  • monipuoliset hakutavat
  • ei rajoituksia kontaktien määrälle
  • käyttöoikeuksien hallinta käyttäjätunnuksien ja käyttäjäryhmien avulla
  • ryhmät, aliryhmät, ryhmiin liittyvät automaatiot
  • valmis integrointi uutiskirje- ja kyselytoiminnalllisuuksiin
  • tietojen tuonnit ja viennit ks. 6
  • monia ainutlaatuisia ominaisuuksia, kuten:
    • henkilön merkitseminen väliaikaiseen tilaan (virkavapaa tms.)
    • pariskuntien merkitseminen
    • kontaktien vertailunäkymä
    • mahdollisuus henkilötietojen vaihtoehtoiseen kirjoitustapaan (esim. kyrillisin kirjaimin)
    • muistutukset tärkeiden kontaktien lähestyvistä tasavuosisyntymäpäivistä (50v, 60v jne.)
    • henkilön merkitseminen kuolleeksi

2. Hyvät menetelmät GDPR:n hallintaan

  • henkilötietojen keskittäminen yhteen järjestelmään helpottaa vastuiden hallitsemista organisaation sisällä
  • Gruppon käyttöliittymässä henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteisiin (GDPR) vaikuttavat tiedot on koottu selkeästi yhteen näkymään
  • lokin avulla voidaan selvittää kuka käyttäjistä on muokannut, vienyt tai silmäillyt henkilötietoja
  • valmiit toiminnot tilannetta varten, jossa henkilö haluaa käyttää oikeuttaan tulla unohdetuksi tai oikeuttaan tarkistaa henkilötietonsa
  • asiakassopimuksen yhtydessä allekirjoitetaan “Sopimus henkilötietojen käsittelystä”, joka määrittelee GDPR:n mukaisesti rekisterinpitäjän ja henkilötietojen käsittelijän oikeudet ja velvollisuudet

3. Turvallinen toimintaympäristö

  • palvelun toimivuusaika on yli 99.96%
  • tiedot on tallennettu Suomessa sijaitseville, Helsingin kaupungin tytäryhtiön ylläpitämille palvelimille
  • palvelu sisältää monikertaiset varakopiot
  • selkeä käyttöliittymä ehkäisee käyttäjien tekemiä virheitä
  • käyttäjille voidaan asettaa eriasteisia käyttöoikeuksia
  • lokin avulla nähdään tehdyt muutokset, tietojen viennit ja tietojen katselukerrat

4. Laadukas joukkosähköpostitus

  • Gruppon joukkosähköpostiviestien välittämisestä vastaa iso ja turvallinen toimija Campaign Monitor
  • Campaign Monitor takaa viestien välitettävyyden pysymisen jatkuvasti korkealla tasolla
  • vapaasti muokattavat viestipohjat mahdollistavat visuaalisesti korkeatasoiset, yksilölliset ja mobiililaitteille mukautuvat viestit
  • helppokäyttöiset liittymislomakkeet websivuille ja integroinnit sosiaalisen median palveluihin
  • viestikohtaisten lähetysraporttien avulla voidaan seurata avanneita, klikanneita ja peruneita
  • kontaktit, joiden sähköpostiosoitteesta on vastaanotettu peruminen tai palautuminen nousevat esille varoitussymbolien avulla

5. Monikäyttöinen kyselytyökalu

  • Gruppon mukana asiakkaan käyttöön tulee avoimen lähdekoodin kyselytyökalu LimeSurvey
  • LimeSurvey on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen
  • ei rajoituksia kyselyiden, kysymysten tai vastausten määrälle
  • kyselylomakkeilla voidaan toteuttaa mm. asiakaskyselyt, ilmoittautumiset, hakemukset ja tiedonkeruukampanjat
  • asiakkaan oma visuaalinen ilme (asetettavissa myös kyselykohtaisesti)
  • kyselyiden sisältämät henkilötiedot muuttuvat haluttaessa automaattisesti Gruppo-kontakteiksi ja ovat siten heti käytettävissä monipuolisesti viestinnässä
  • hakemuksien käsittelyä varten Gruppo sisältää erityisen käyttöliittymän ja käyttäjäoikeustason, jolla ulkopuolinen asiantuntija pääsee näkemään ja arvioimaan vain hänelle määritellyt hakemukset

6. Tietojen tuonnit ja viennit

  • kontaktietoja voidaan tuoda Gruppoon monin eri tavoin:
    • käsin syöttämällä
    • Excel-tiedostoista
    • LimeSurvey-kyselyistä
    • uutiskirjeiden tilauslomakkeilta
    • pankin maksutapahtumatiedostoista
    • asiakkaille luoduilta erikoislomakkeilta
    • rajapintojen kautta muista järjestelmistä
  • kontaktietoja voidaan viedä Grupposta monissa eri muodoissa:
    • tarratulosteina
    • sähköpostilistoina
    • Excel-tiedostoina
    • pdf-listoina
    • nimikortteina
    • QR-koodien avulla mobiililaitteeseen
    • rajapinnan avulla ulkopuoliseen järjestelmään

7. Laskutus ja joukkolaskutus

  • Gruppo mahdollistaa sekä yksittäislaskujen, että joukkolaskujen luomisen ja lähettämisen
  • joukkolaskut soveltuvat esim. jäsen- ja osallistumismaksulaskuihin
  • joukkolaskujen lähetys sähköpostilaskuina
  • yksittäislaskujen lähetys sähköisinä
  • suoritusten automaattinen kirjaaminen pankin tapahtumatiedostosta

8. Puhelin- ja sähköpostituki

  • palveluun sisältyy puhelimitse annettava tuki
  • kontaktienhallintaan liittyvien kysymysten lisäksi neuvomme kyselyiden toteuttamiseen ja sähköpostiviestien massalähetyksiin liittyvissä kysymyksissä
  • vuosien yhteistyö viestinnän ammattilaisten kanssa on kerryttänyt meille runsaasti tietoa ja kokemusta alan parhaista käytännöistä – tätä tietoa mielellämme jaamme asiakkaillemme